måndag 17 februari 2014

Ödet en chans till lycka

Jag vill tro på ödet, men för många är det ett obehag..

Alla de människor vi möter, alla de fördomar som kommer i vägen för att möta någon som kan förändra livet till något fantastiskt. Vi vågar sällan se andra människor utan våra fördomar som skyddslappar, medan vi skulle må bättre av att våga släppa på dem och våga vara ha fel och omfamna det som lite obehagligt.

En vän som på kort tid gjorde mer avtryck än många andra sa till mig att inte lägga mina värderingar i skeenden och aldrig döma någon.Vinningen i detta är möten med många underbara människor, de kan berika våra liv mer än vad vi tror. Jag möter ofta människor vid rätt tillfälle i livet, de tillför mig alltid perspektiv där jag för komma vidare. Jag har otroligt fina vänner, vänner som jag sällan eller aldrig hör av mig till. Det betyder inte att de inte finns i mitt hjärta, för de är en del av vem jag är idag och den jag kommer vara i framtiden!

Detta är ett kärleksbrev till mina vänner, ni har smyckat mitt liv..Tack!


/Kristoffer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar